З Першого каналу зі скандалом пішов Андрій Малахов

3














Як повідомив в Twitter журналіст Єгор Максимов, Малахова перекупив головний конкурент телеканалу «Росія-1» (ВГТРК), а місце зоряного ведучого займе Дмитро Шепелєв з програмою «насправді». Журналіст стверджує, що ВГТРК обходить Перший за рейтингами, передає «Вести«.

Інформацію про відхід Малахова підтвердив і головний редактор «Р-Спорт» Василь Конов. «Це факт і головна трансферна сенсація телевізійного міжсезоння», — написав він у своєму мікроблозі.

Поки ні сам Малахов, ні прес-служба Першого каналу не давали офіційних коментарів з цього приводу. А ось у прес-службі ВДТРК цю інформацію спростували, повідомляє RT.

«У нас у відпустці все керівництво, тому це фізично не може трапитися в даний момент», — заявили в прес-службі.

Як пише «Методичка», реальна причина відходу Малахова на ВГТРК в тому, що він кілька років просив Ернста дозволити йому самому робити свої програми (як це робить, наприклад, Ургант), але гендиректор каналу йому відмовив. Кажуть, що Ернсту дзвонили з адміністрації президента, настійно вимагаючи вирішити питання Малахова, але той ці вимоги проігнорував.

РБК пише, догляд Малахова спровокований конфліктною ситуацією всередині команди ток-шоу «Нехай говорять».

«Канал повернув у програму продюсера, яка працювала там ще дев’ять років тому, сподіваючись, що вона допоможе підняти сильно впали рейтинги програми. Але Малахов з нею вже не спрацювався і зажадав повернути попередню колегу. Оскільки канал довго не йшов на поступки, ведучий почав заявляти про те, що в іншому випадку піде з каналу, звідси і чутки», — сказало джерело на каналі.

За словами джерела, для «Нехай говорять» вже підбирають нових ведучих. Перші пробні записи програм з новими ведучими пройшли минулого тижня. На позиції нових ведучих ток-шоу розглядали двох чоловіків.

Источник

Натисніть на стрілку що б перейти до наступної сторінки

Оставить комментарий